Zoek in onze veelgestelde vragen

Zoekresultaten

Wat betekent passend toewijzen?

De overheid wil dat je een woning huurt die bij jouw inkomen past. Hier zijn dus regels voor gemaakt die ons en jou vertellen tot welke huurprijs je maximaal mag huren. Dit wordt bepaald aan de hand van jouw inkomen. De term die hiervoor wordt gebruikt is 'passend toewijzen’.

Dit is ook een reden waarom we bij tijdelijke verhuur een Inkomensverklaring van de Belastingdienst vragen aan je.

Lees alles over 'passend toewijzen' op de website van Volkshuisvesting Nederland

Ik heb een klacht

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten zoals Mijn Gapph met plezier gebruikt. Heb je toch een klacht over de afhandeling van je vraag of verzoek of werkt er iets niet naar behoren? Dan horen we het graag!

Je kunt je klacht sturen via ons klachtenformulier. We nemen elke klacht serieus, dus laat het ons weten en we gaan samen op zoek naar een passende oplossing.

Heb je een dringende vraag? Neem dan telefonisch contact op via 088-1188000. We zijn op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur te bereiken.

Veelgestelde vragen